Saturday, February 4, 2012

Menunggu Stok Baru Jubah Dari Mesir...

Gambar hiasan : contoh Jubah Daffah

Salam semua,

Untuk beberapa minggu ini, saya tidak dapat menambah stok baru kerana wakil saya di Madinah telahpun pulang ke Malaysia. Maka saya terpaksalah mencari pembekal baru, sehinggalah sampai ke Mesir pencarian pun dihentikan. Saya kini cuba mendapatkan jenama jubah lain yang juga popular di timur tengah iaitu Daffah. Oleh kerana kos penghantaran segera dari Mesir sangatlah tinggi dan tak munasabah berbanding Madinah, saya terpaksa menggunakan kargo laut. Maka dijangkakan penghantaran stok baru akan sampai dalam pertengahan bulan tiga ini. Kepada peminat jubah, anda boleh sahaja memilih stok yang sedia ada, ataupun menunggu sehingga sedikit masa lagi yer...wassalam.

5 comments:

Anonymous said...

salam bang... jubah haramain stok hitam xnk tempah ke?? tempah jubah haramain hitam gak bang...

Abu Alfateh said...

Salam,

Bukan tak mau tempah...pembekal dah blk Malaysia. Takder supplier alternative buat masa ni. Harap bersabar.

Anonymous said...

Mohon jasa baik tuan sms sy no hp tuan. Sy mahu menempah jubah. 0136172701

Abu Alfateh said...

Salam HP saya 0194575309 seperti dinyatakan di sebelah tepi artikel. Jazakallah.

Anonymous said...

salam...kami boleh mnjadi pembekal jika berminat memandangkn kami tggal di Madinah skrg...jika berminat,emelkn kpd kami, farawayshoppe@gmail.com
terima kasih..