Monday, August 22, 2011

Kain Pelikat Tenun Asli WarisanTerengganu







Salam semua,

Hari ini saya ditemukan dengan seoramg pembekal kain pelikat tenun asli di Terengganu. Begitu teruja saya melihat mutu dan kualiti kain pelikat yang dihasilkan, memang sangat halus dan elegan. Bagi mereka yang berminat untuk mendapatkan kain jenis ini, boleh sahaja memesannya daripada saya memelui no telefon di sebelah. Untuk makluman, kain jenis ini tak mudah didapati biarpun di negeri Terengganu sendiri.

Kain ini boleh sahaja digunapakai seperti kain pelikat biasa atau untuk dijadikan sampin. Pada pendapat saya, kain sarong ini sangat sesuai untuk dijadikan hadiah korporat kerana ia adalah sesuatu yang jarang-jarang ditemui. Saya menawarkan harga RM150 kepada yang berminat. Belian secara borong boleh dibuat secara harga rudingan melalui telefon. Insya Allah saya akan sertakan gambarnya nanti.

Nota: Jubah terkini akan sampai dalam masa terdekat, khabarnya pada 23hb Ogos ini...doakan lah agar cepat sampai yer. Ammenn.



Foto : Ehsan daripada laman www.pahang-delights.com



Terkini: Gambar Kain Sarong Tenun Asli Terengganu



KOD 101 (SOLD)



KOD 102 (SOLD)

KOD103 (SOLD)

No comments: